شرکت سامسونگ عزم خود را برای شکل دادن به آینده صنعت خودرو جزم کرده است، اما آن‌ها تنها شرکت فناوری نیستند که درگیر این صنعت است. اپل، گوگل و دیگر شرکت‌ها همه چیز را در فناوری خودرو سرمایه‌گذاری می‌کنند.

 

خودرو و تکنولوژی

اواخر سال ۲۰۱۷ سامسونگ اعلام کرد که روی دو پروژه جدید صنعت خودروسازی سرمایه گذاری هنگفت خواهد کرد. همه سامسونگ را با الکترونیک و گوشی‌های هوشمندش می‌شناسند اما این‌بار این کمپانی ۳۰۰ میلیون دلار روی فناوری خودرو سرمایه‌گذاری کرده است که ۹۰ میلیون دلار آن به یک شرکت توسعه دهنده تکنولوژی اتومبیل اتریشی اختصاص داده شده است.

Young Sohn مدیر ارشد توسعه سامسونگ در این مورد ابراز امیدواری کرد و افزود: “در این دوره تحول فوق العاده ای در صنعت خودروسازی پیش آمده است.”
برخی شاید از سرمایه‌گذاری هنگفت سامسونگ در بازار فناوری خودرو شگفت زده شده باشند اما بیشتر شرکت‌های حوزه فناوری در حال سرمایه گذاری روی آینده خودروها هستند.اپل، گوگل و بایدو در حال تولید وسایل نقلیه مستقل برای خود هستند.

 

 

Young Sohn معتقد است پیشرفت های خودرو مانند کنترل های خودمختار و سیستم های پیشرفته راننده کمک خواهد کرد تا تاثیر عمیقی بر جامعه بگذاریم.
واضح است که روح همکاری و نوآوری، کلیدی برای ارائه بهترین محصول به مصرف کننده در آینده حمل و نقل است.

 

– منبع: futurism

به این post امتیاز دهید.